2009. június 6., szombat

Hálózsák





Már jó ideje annak, hogy kaptam ajándékba egy jó adag mindenféle bébiplüsst, és pamut anyagot. Végre rászántam magam, felbuzdulva a kislánykalap és a kisruha relatív sikerességén, hogy megpróbálkozzak Bazsának nyári hálózsákot varrni.
Nagy fába vágtam a fejszémet, mert nagyon nehéz ezzel a bébiplüssel dolgozni, vagy az is lehet, hogy én nem tudom hogyan kell... Már a kiszabás nehezen ment, a zipp pedig totál hullámos lett, gondolom nagyon "nyúlva" sikerült az anyagot rávarrnom, pedig jó sűrűn gombostűztem (lehet, hogy már akkor nyújtottam?). Szóval kicsit csálé lett az egész, de használat közben szerencsére nem érződok :-). És nagyon jól sikerült felvarrnom a zebrát, erre nagyon büszke vagyok. Megspóroltam a ferdepántozást a nyaknál és karnyílásnál, inkább franciavarrást használtam (így hívják ugye, amikor színt színre fordítva összevarrom aztán a színén mégegyszer végigvarrom).
Egy szó mint száz, jót gyakoroltam, és Bazsa is örült, hogy neki is varrtam. Jó benne reggel ölelgetni félig alvósan :-)

1 megjegyzés:

Barbi írta...

Szerintem remek lett, este senki nem nézi a cipzárt! Én is megküszködtem a plüss kiszabásával, még nem varrtam össze, én is tologatom, mert macerás lesz. Cipzárt szerencsére nem tervezek! :DDD